The British Economist magazine has filed a lawsuit against DYB Choisun Language Institute – a major South Korean language school – over the school’s unauthorized use of its articles. Apparently the school pulled together over 50 articles from the Economist, bound and published them, and then sold them the school’s top level students.

A member of the school staff told a local newspaper that the accusations were…